CRM w Top Consulting

Informatyczna firma Empinox.com zakończyła wdrożenie pierwszego etapu modułów systemu CRM w warszawskiej firmie konsultingowej - Top Consulting.

Firma Top Consulting jest prywatną międzynarodową firmą doradczą działającą w Polsce, w Stanach Zjednoczonych oraz w Europie. Wykorzystując szeroki zasób doświadczeń oraz międzynarodowe kontakty oferuje usługi w dziedzinie szeroko pojętego doradztwa inwestycyjnego, kapitałowego oraz menedżerskiego.

Dzięki systemowi CRM - Modus4 - Top Consulting podniósł efektywność obsługi swoich klientów, ujednolicił procesy we wszystkich oddziałach, usprawnił przepływ danych między centralą a współpracownikami a także umożliwił szybki dostęp do wszystkich informacji niezbędnych do sprawnej obsługi klienta.

Prowadząc analizę działalności firmy konsultingowej, Empinox zaproponował wdrożenie rozwiązania systemu do zarządzania dokumentami z możliwością definiowania ich przepływu oraz dostęp do wspólnej dla wszystkich bazy klientów.

Po konsultacjach i analizie przedwdrożeniowej obejmującej wszystkie elementy strategii CRM (analizę przyczyn i celów, analizę procesów biznesowych i ich redefinicję, analizę infrastruktury IT i infrastruktury bazodanowej oraz wybór systemu CRM), firma zdecydowała się na wdrożenie systemu tworzącego szerokie możliwości dopasowania do specyficznych wymagań w branży Top Consulting, budowania oraz monitorowania przebiegu procesów biznesowych, będąc zarazem wyposażonym w zaawansowane mechanizmy integracji zachodzących procesów.

Empinox jest integratorem specjalizującym się w dostarczaniu systemów do zarządzania typu CRM, jak również tworzy innego rodzaju rozwiązania informatyczne na zlecenie klientów zewnętrznych. Oferta spółki obejmuje m.in. rozwiązania z zakresu workflow, systemów CRM, zarządzania obiegiem dokumentów oraz rozwiązań tworzonych na zamówienie

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top