Ceramika Paradyż z systemem Siebel CRM

Z końcem 2011 roku Ceramika Paradyż zakończyła wdrożenie korporacyjnego systemu Customer Relationship Management (CRM), którego głównym elementem jest pakiet Oracle Siebel CRM. System odpowiedzialny jest za obsługę klienta i zarządzanie sprzedażą firmy. Za wprowadzenie projektu odpowiedzialna była firma Devoteam SA (dawniej Wola Info SA), partner Oracle Polska.
Ceramika Paradyż szukała rozwiązania, które miało zaspokoić bieżące potrzeby firmy oraz dopasować się do projektów planowanych w ciągu najbliższych lat – mówi Katarzyna Owczarek, Koordynator Systemu CRM w firmie Ceramika Paradyż. Podstawowym kryterium wyboru systemu CRM była jego funkcjonalność i zdolność do realizowania wysokich wymagań naszej firmy. Teraz, po zakończeniu wdrożenia mogę powiedzieć, że te wymagania zostały spełnione, a system przynosi wiele korzyści jego użytkownikom, m.in. dzięki zmniejszeniu nakładów pracy przy pozyskiwaniu danych oraz zgromadzeniu w jednym miejscu spójnej i rzetelnej informacji biznesowej – kontynuuje Katarzyna Owczarek.
System CRM został zbudowany w oparciu o produkt Oracle Siebel CRM w wersji 8.1. Podstawą technologiczną jest Oracle Database (do zarządzania relacyjnymi bazami danych). Natomiast platformą raportową dla systemu jest pakiet Oracle Business Intelligence Enterprise Edition Plus 11g, przeznaczony do przetwarzania, integrowania i analizowania zebranych informacji, na podstawie których tworzy raporty. Dodatkowo w ramach projektu zainstalowano zestaw Siebel Tools, narzędzie systemowe przeznaczone do precyzyjnej konfiguracji parametrów aplikacji Oracle Siebel.

Firma Devoteam wykonała także personalizację oprogramowania Oracle Siebel do specyficznych potrzeb Ceramiki Paradyż oraz zintegrowała go z działającymi w firmie systemami zaplecza i aplikacjami dziedzinowymi – takimi jak CAD Decor Paradyż, GPS, system kontrolingowy, czy baza kodów pocztowych.

Wdrożenie Oracle Siebel CRM przyniosło Ceramice Paradyż wiele korzyści, m.in. możliwość pełnej analizy procesu składanych wniosków ekspozycyjnych, czy radykalne zminimalizowanie liczby przetwarzanych dokumentów. Ponadto - zgodnie z założonymi celami projektu, firma zyskała przejrzysty obraz informacji poprzez udostępnienie łatwych w obsłudze pulpitów informacyjnych oraz bezpieczeństwo publikowanych danych, dzięki zabezpieczeniom zbudowanym w oparciu o silnik Oracle BI.
Warto dodać, że wprowadzenie systemu Oracle CRM przyczyniło się do zdobycia przez Ceramikę Paradyż ZŁOTEGO LAURU 2011 w XI konkursie Businessman.pl „TELEINFO 100” na najlepiej zinformatyzowane firmy i instytucje w 2011 roku – podsumowuje Katarzyna Owczarek.
Źródło: ORACLE

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top