Udane wdrożenie CRM w Miro Sp. z o.o.

MORE7 - CRM, zarządzanie relacjami z klientami, WorkflowMiro Sp. z o.o. jest firmą prężnie działającą w sektorze medycznym, a jej wieloletnie doświadczenie pokazuje, że podstawą udanego biznesu jest zadowolony Klient. Zdaniem Prezesa firmy wypracowanie zaufania u Klientów nie jest łatwym kawałkiem chleba, jednak z całą pewnością wartym poświęcenia i starań.
W celu jeszcze lepszego kontaktu z Klientami, prezes firmy Miro Sp. z o.o. zadecydował o wdrożeniu systemu do Zarządzania Relacjami z Klientami. Po dokładnej analizie rynku systemów CRM, wybrał aplikację oferowaną przez firmę more7 Polska Sp. z o.o. Ten autorski produkt (CRM7) okazał się idealnym rozwiązaniem, w pełni spełniającym zgłoszone potrzeby, a doświadczenie i liczne, udane wdrożenia w firmach z branży medycznej potwierdzają trafność wyboru.

Wdrożony system CRM7 charakteryzuje się elastycznością i całościowym podejściem do zagadnień związanych z tworzeniem i utrzymywaniem relacji z Klientami. Modułowa budowa pozwoliła na doskonałe dopasowanie aplikacji do potrzeb i nie wymusiła na firmie zakupu zbędnych funkcjonalności.

Źródło: www.more7.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top