Firmy nie nadążają z przetwarzaniem informacji

Już dziś niemal co druga firma (46 proc. badanych przez AIIM) ocenia, że przeciwdziałanie chaosowi informacyjnemu wewnątrz ich organizacji…

7 pytań, które pomogą firmie w wyborze systemu zarządzania dokumentami

erNa rynku można znaleźć wielu dostawców systemów zarządzania dokumentami (ang. document management system ― DMS). Sporządzenie wstępnej,

Jak stworzyć cyfrowe miejsce pracy?

Choć stworzenie cyfrowego miejsca pracy nigdy nie jest ostatecznym celem digitalizacji, powinno zapewniać konkretne korzyści biznesowe. Nawet…

Home office a systemy ECM – jak ułatwić pracownikom pracę zdalną?

W czasach, w których pozostanie w domu i zachowanie wszelkich środków ostrożności w zakresie ochrony zdrowia jest kluczowe, zapewnienie…

Digital workplace w Polsce – trendy i technologie

Poprawa komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, możliwość automatyzacji kluczowych procesów oraz pełniejsza kontrola pracy zespołów przez…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON, specjalizujące się w przygotowaniu i sprzedaży podręczników szkolnych, wdrożyło system elektronicznego obiegu dokumentów od Asseco Business Solutions. Ze względu na coraz większą skalę działania OPERON potrzebował usprawnienia procesu zarządzania takimi obszarami, jak zapotrzebowania czy zakupy, a także wpływającymi dokumentami i umowami cywilnoprawnymi, których liczba stopniowo wzrastała wraz z intensywnym rozwojem firmy.

Praktyczne i trochę inne podejście do wdrożenia systemu workflow

Wdrożenie systemu klasy workflow nie jest banalnym zadaniem. Każdy to wie. Praca, jaką trzeba podczas takiego procesu wykonać, jest ogromna zarówno dla klienta, jak i dla zespołu projektowego. Dodatkowo zazwyczaj to trwa bardzo długo, nawet przy wydawałoby się tak prostych procesach jak np. obieg wniosku urlopowego. A może dałoby się to zrobić prościej i szybciej?
 

Inteligentny obieg dokumentów w chmurze obliczeniowej

Jednym z najnowszych trendów w informatyce jest zastosowanie tzw. chmur obliczeniowych. Dzięki temu projektanci aplikacji ani ich użytkownicy nie muszą się zastanawiać, gdzie i jak uruchomić stworzoną aplikację. Aplikacja po prostu działa „w chmurze” tj. dostępna z dowolnego urządzenia (komputera, smartfonu itp.) podłączonego do Internetu. Na dostawcę chmury przerzucane są problemy z utrzymaniem serwerów, kopiami zapasowymi, administrowaniem itp.
 

Innowacyjne Krośnice

Proszę sobie wyobrazić, że Pani tu nie ma... – tak zaczyna się spot promujący e-administrację w Polsce. Jak zapowiada reklama, bez kolejek i bez problemów, sprawy urzędowe będziemy mogli załatwiać przez internet. Tylko co z osobami, które nie maja dostępu do sieci? Rozwiązanie znalazła gmina Krośnice. Dzięki wdrożonej aplikacji autorstwa MIS S.A. mieszkańcy mogą załatwiać sprawy bez wizyt w urzędzie gminy.

 Producent płytek, glazury i terakoty wdrożył tzw. Klaster Wysokiej Dostępności do elektronicznego systemu dokumentów. Projekt zrealizowała firma Komtech.

Problemy z papierowymi dokumentami?

Zamówienia i faktury – dokumenty, bez których światowa gospodarka nie mogłaby istnieć. Pojawienie się takiego dokumentu w firmie jest dopiero zapowiedzią dokonania transakcji handlowej. Na początek uruchamiana jest procedura weryfikacji i akceptacji. Trzeba sprawdzić poprawność formalną, trzeba również wypowiedzieć się merytorycznie czy transakcja jest firmie potrzebna i czy jest wykonywalna, dobrze jest również sprawdzić wiarygodność finansową zamawiającego oraz ilość i jakość dostarczonego towaru. Takie procedury mogą różnie wyglądać w poszczególnych firmach, ale zawsze są. Muszą być! Kto zapłaci za dostarczony towar bez sprawdzenia go? Kto wyśle kolejną partię towaru nierzetelnemu płatnikowi? Istnienie i funkcjonowanie procedur jest zatem bezdyskusyjne. Dopiero po sprawdzeniu i zatwierdzeniu dokument jest rejestrowany w systemie, a transakcja realizowana.
 

Back to top