Zarządzanie relacjami z klientami w dobie cyfryzacji: rola enova365

W świecie biznesu, który nieustannie ewoluuje, strategiczne zarządzanie interakcjami z klientami, znane jako CRM, jest nieodzowne dla…

System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do…

System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Kiedy marketing przynosi największe zyski?

W międzynarodowym badaniu firma Salesforce sprawdziła, w jakim kierunku obecnie rozwija się marketing i jakie aktywności w tym obszarze…

Większość klientów oczekuje od firm więcej, niż są one w stanie zaoferować

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie…

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału,

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Microsoft zapowiada nową wersję systemu CRM

Microsoft ogłosił dostępność kolejnej wersji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM, jak również aktualizacji Microsoft Dynamics CRM Online oraz usług Microsoft Dynamics Marketing, które pojawią się na globalnym rynku pod koniec roku.

Nowa aplikacja CRM na iPada

updateupdate przedstawia nową wersję systemu CRM.pad 2.0. Aplikacja na iPada oferuje mobilne funkcjonalności CRM, które zapewniają zespołom sprzedaży i serwisu bardziej skuteczną obsługę klienta. Twórcy mobilnego rozwiązania skoncentrowali się na poprawie przejrzystości i wygody użytkowania. Lepsza struktura interfejsu, funkcje dostosowane do praktycznych zadań oraz tryb offline zapewniają wzrost efektywności i elastyczności pracy.

update.CRM ubrany w branżowe dodatki

update software AG wprowadził nowe funkcje w ramach sztandarowej aplikacji CRM. Pakiet zapewnia użytkownikom dostosowanie do unikatowych wymagań charakterystycznych dla wybranych branż. Rozwiązanie zostało uzupełnione o nowe możliwości współpracy z mapami Bing, nowy graficzny obraz sieci kontaktów oraz modułowy sposób dokumentowania wizyt klientów „krok po kroku”. Zapewniono również proste opcje administracyjne dla użytkowników.

Microsoft Dynamics CRM wspiera rozwój Comtegry

Comtegra, integrator systemów informatycznych, oferujący rozwiązania z zakresu konsolidacji i wirtualizacji desktopów, serwerów oraz pamięci masowych, wdrożył rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2013.

LinkedIn na platformie Oracle Social Relationship Management (SRM)

ORACLELinkedIn już od dłuższego czasu należy do najważniejszych serwisów społecznościowych służących do nawiązywania i utrzymywania kontaktów zawodowych. Z danych firmy Investis wynika, że serwis ten odpowiada za 64% wszystkich wejść z serwisów społecznościowych na korporacyjne witryny internetowe. LinkedIn to także podstawowa platforma marketingowa dla firm z sektora B2B, gdyż ponad 3 mln przedsiębiorstw ma w tym serwisie swoje strony firmowe (LinkedIn Company Page).

HYBRIS "silnym graczem" wśród dostawców platform do budowy relacji z klientami

Według raportu firmy Forrester Research z dnia 22 lipca 2014r. pt. „The Forrester Wave™: Digital Experience Delivery Platforms, Q3 2014” (The Forrester Wave™: platformy umożliwiające budowanie relacji z klientami w świecie cyfrowym, III kw. 2014 r.), hybris software została uznana za „silnego gracza”.

Verint Feedback Management wzbogaca relacje z klientami

Firma Verint® Systems Inc. zaprezentowała serię udoskonaleń rozwiązania Enterprise Feedback Management™ (EFM) do zarządzania opiniami klientów na temat przedsiębiorstwa, które wchodzi w skład coraz obszerniejszego pakietu produktów do optymalizowania relacji z klientami. Wśród nowych elementów cenionego rozwiązania EFM warto wymienić różne opcje kontaktu mobilnego za pośrednictwem wiadomości SMS oraz zaawansowane raporty i analizy obejmujące wiele ankiet. Funkcje te stanowią część oferty Verint Voice of the Customer Analytics™ do analizowania „głosu klienta” (VoC). Pojawiły się one na rynku w pierwszym kwartale br. i zostały opracowane z myślą o tym, aby pomóc globalnym przedsiębiorstwom w budowaniu i rozwijaniu relacji z klientami za pośrednictwem wielu kanałów.

CRM WEB wspiera zarządzanie relacjami z klientami w Fabryce Żarówek Helios

BPSCFabryka Żarówek Helios będzie pierwszym klientem, który wdroży aplikację mobilną do zarządzania relacjami z klientami, opracowaną przez BPSC S.A. CRM WEB umożliwia realizację dowolnego procesu sprzedaży za pośrednictwem przeglądarki WWW.

Rolkom inwestuje w CRM

KOMPLUS wdrożył system CRM dedykowany dla przedstawicieli handlowych w firmie Rolkom, zajmującej się sprzedażą ciągników, kombajnów, pras. Moduły programu wspierają codzienną pracę handlowców i pozwalają na przechowywanie informacji o Klientach oraz zaplanowanych działaniach.

Branżowe systemy CRM w chmurze w ofercie SAP

SAPSAP poszerza swoją ofertę rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Firma poinformowała o wprowadzeniu nowych, branżowych wersji rozwiązań do budowania zaangażowania klientów. Są one adresowane do przedsiębiorstw działających w takich sektorach, jak ubezpieczenia, handel detaliczny czy firmy użyteczności publicznej.

Wdrożenia oprogramowania CRM nie należy do najłatwiejszych

WNPCRM, czyli oprogramowanie ułatwiające relacje z klientami, wymaga szczególnej uwagi w przedsiębiorstwach. Praktycznie każde wdrożenie wygląda inaczej, ponieważ każda firma różni się od innych. Co gorsza, część wdrożeń nie przynosi oczekiwanych rezultatów.

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) warte 20,4 mld dolarów

Według najnowszych analiz Gartnera, globalny rynek oprogramowania CRM osiągnął w 2013 r. wartość 20,4 mld USD . To wzrost o 13,7% rok do roku i kolejny dowód na dynamiczny rozwój rynku oprogramowania dla firm, którego łączna wartość w 2014 r. ma wynieść 320 mld USD . Nowoczesne metody zarządzania relacjami z klientami zyskują na coraz większym znaczeniu w tak różnorodnych branżach, jak m.in. sprzedaż, energetyka, produkcja czy bankowość. Jednocześnie, inwestycjom w CRM – których celem jest wzrost komfortu klientów - towarzyszy także rosnące zainteresowanie wyspecjalizowanymi narzędziami wspierającymi pracę sił sprzedaży.

BPSC wprowadza CRM WEB

BPSCStworzenie zestawu mobilnych funkcjonalności, obejmujących procesy obsługi sprzedażowej, marketing oraz opiekę serwisową to główny cel jaki przyświecał ekspertom BPSC SA w przygotowaniu systemu CRM WEB. Aplikacja jest funkcjonalnym i intuicyjnym narzędziem dostępnym przez przeglądarkę www. To kolejny krok w procesie uruchamiania rozwiązań składających się na system Impuls EVO do przestrzeni dostępnej z poziomu urządzeń mobilnych.

CRM7 w Armex Automatyka Sp. z o.o.

Kolejna firma z branży przemysłowej – Armex Automatyka Sp. z o.o.- zdecydowała się wesprzeć swoją działalność systemem CRM7. Wdrożony system będzie wyposażony w funkcjonalności służące do zarządzania projektami i sprzedażą, marketingiem, pracą grupową, rejestrowania i generowania dokumentów oraz zaawansowanego raportowania.

Marketing istotną siłą decyzyjną na rynku IT

Działy marketingu coraz częściej samodzielnie podejmują decyzje zakupowe dotyczące rozwiązań technologicznych, wspierających ich działania i to mimo braku wyodrębnionego budżetu IT – wynika z opublikowanego dziś badania „Wyzwania CMO 2014” przeprowadzonego przez Microsoft w partnerstwie ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Według szefów marketingu Marketing Automation i Big Data to trendy technologiczne, które będą mieć największe przełożenie na efektywność pracy marketerów.

Od chaosu do sukcesu – CRM w branży wydawniczej

Pełny dostęp do bazy danych dla wszystkich pracowników firmy umożliwia szybkie pozyskanie informacji. Tylko jak przełożyć tę prawdę na sukces w branży wydawniczej?

SAP Cloud for Customer po polsku

SAPSAP Polska poinformowała dziś o udostępnieniu w polskiej wersji językowej rozwiązania SAP Cloud for Customer – oprogramowania dostępnego w chmurze, które wspiera budowanie zaangażowania klientów. SAP Cloud for Customer odpowiada na rosnące wymagania firm odnośnie elastyczności, wydajności i łatwości korzystania z systemów klasy CRM.

CRM firmy Microsoft wchodzi na Giełdę Papierów Wartościowych

Outbox implementuje obecnie najnowszą wersję Microsoft Dynamics CRM 2013 w strukturach Giełdy Papierów Wartościowych. System pozwoli na usystematyzowaną rejestrację procesów biznesowych, zapewniając dostęp do przekrojowych danych o kliencie w jednym miejscu. Tym samym, GPW dołącza do elitarnego grona liderów obrotu finansowego korzystających z systemów CRM.

UNIQ METAL - historia sukcesu CRM

Firma Uniq Metal, specjalizująca się w zagospodarowaniu odpadów pochodzących z metali, wdrożyła CRM7. Dlaczego Excel już nie wystarczał? Jak przebiegło wdrożenie? Jakie kroki z perspektywy czasu okazały się kluczowe dla powodzenia projektu? Czy inwestycja się opłaciła? Na pytania odpowiada Dawid Pacyna – Sales & Marketing Manager w Uniq Metal.

Co nowego w CRM-ie firmy Microsoft?

Microsoft poinformował o wprowadzeniu nowego, wszechstronnego zestawu funkcjonalności do rozwiązania Microsoft Dynamics CRM. Pozwoli on przedsiębiorstwom na oferowanie swoim klientom odpowiednich produktów i usług oraz podejmowanie działań we właściwy sposób i we właściwym czasie, aby utrzymywać z nimi jak najlepsze relacje. Nowa aktualizacja rozwiązania CRM firmy Microsoft planowana jest w drugim kwartale 2014 roku.
 

80 nowych klientów korzysta z nowej generacji systemu CRM firmy update

UPDATEFirma update software AGpozyskał w 2013 roku ponad 80 nowych klientów. Spółka zanotowała 20–25% wzrost zainteresowania mobilną wersją oprogramowania na iPady. Pozytywny wynik sprzedaży został osiągnięty m.in. dzięki wprowadzeniu na rynek nowej generacji systemu update.CRM, który powstał w oparciu o szczegółową wiedzę z zakresu procesów biznesowych stosowanych w poszczególnych branżach oraz analizę potrzeb i doświadczeń użytkownikow.

LOGIS usprawnia zarządzanie relacjami z klientami z MICROSOFT CRM

Logis Sp. z o.o. jest wiodącym dystrybutorem produktów w zakresie techniki składowania i transportu wewnętrznego. Firma zajmuje się również doradztwem oraz świadczy kompleksowe usługi w zakresie optymalizacji powierzchni magazynowej i systemu dystrybucji.
 

Gazeta Finansowa wybrała najlepszy produkt dla biznesu

Rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM zostało wyróżnione w corocznym wydaniu specjalnym Gazety Finansowej „Najlepsze Produkty dla Biznesu 2013”. Zestawienie jest przygotowywane już od sześciu lat, a jego celem jest wyróżnienie firm i marek godnych szczególnej uwagi dzięki swoim zasługom dla polskiego biznesu. Nagrodzone firmy cechuje kompleksowa oferta produktów i usług, skierowanych do klienta biznesowego, które odznaczają się innowacyjnością, elastycznością, przyjaznością obsługi oraz konkurencyjnością na rynku.

Klienci Onninen pod skrzydłami Microsoft Dynamics CRM

Onninen Sp. z o.o., międzynarodowa sieć hurtowni elektrotechnicznych, instalacyjno-sanitarnych, grzewczych i wentylacyjnych, w tym z siedzibą w Polsce, wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2011 w celu optymalizacji procesów sprzedażowych i dystrybucyjnych oraz usprawnienia obsługi klienta.

Microsoft ogłasza dostępność najnowszej wersji CRM

Po światowej premierze najnowszej wersji systemu CRM firmy Microsoft, która odbyła się 4 listopada br., przyszedł czas na polską premierę. Firma Microsoft oficjalnie poinformowała o dostępności rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2013 zarówno w modelu on-premise, jak i online.
 

Oracle Eloqua udostępnia nowe funkcje i rozszerzenia

Firma Oracle poinformowała o udostępnieniu nowych rozszerzeń i funkcji do platformy Oracle Eloqua, które pomogą nowoczesnym marketerom lepiej obsługiwać klientów i uzyskiwać wyższy zwrot z inwestycji w marketing dokonywanych w ramach wielokanałowych kampanii.
 

Czy sektor energetyczny potrzebuje CRM-u?

Rosnąca złożoność procesów zachodzących w sektorze energetycznym pociąga za sobą konieczność wdrażania nowoczesnych i inteligentnych technologii. Na znaczeniu zyskują zwłaszcza innowacyjne narzędzia umożliwiające sprawne zarządzanie relacjami z klientami. Potwierdzają to międzynarodowe badania - jak szacuje Gartner, dochody z oprogramowania CRM w Europie powinny osiągnąć w tym roku wysokość 3 miliardów dolarów (o 7 proc. więcej niż w ubiegłym). Analitycy zwracają uwagę na dynamiczną ewolucję w stronę mobilnych rozwiązań CRM. Gartner przewiduje, że do 2014 roku rynek mobilnych aplikacji w tym obszarze urośnie o 500 proc.
 

Capgemini wprowadza OCommerce

Capgemini wprowadza OCommerce, nowe rozwiązanie skierowane do sieci handlowych i producentów dóbr konsumenckich, które służy optymalizacji kontaktu z klientami korzystającymi z nowych technologii. Przygotowane we współpracy z Oracle narzędzie pozwala na lepszą interakcję z konsumentami w obrębie wszystkich kanałów komunikacji, kładąc nacisk na zwiększenie liczby transakcji i poziomu lojalności klientów poprzez proaktywny kontakt i działania marketingowe.

Microsoft Dynamics liderem w dziedzinie rozwiązań CRM według raportu Nucleus Research

W najnowszym raporcie amerykańskiej firmy analitycznej Nucleus Research pt. „Research note. Technology Value Matrix Second Half 2013 CRM”, opublikowanym we wrześniu br., firma Microsoft znalazła się w gronie liderów w dziedzinie systemów klasy CRM. Nucleus Research ocenił dostawców na podstawie użyteczności i funkcjonalności oferowanych przez nich rozwiązań oraz przedstawił trendy na najbliższe 6 miesięcy dla każdego producenta, przypisując ich do czterech kategorii: liderzy, facylitatorzy, eksperci i podstawowi dostawcy.
 

Potrzeby klienta na celowniku instytucji finansowych

Podczas światowej konferencji Sibos dla sektora finansowego, która odbyła się w Dubaju w dniach 16-19 września, firma Microsoft Corp. poinformowała, że szereg największych instytucji finansowych na świecie modernizuje obecnie swoją działalność, wybierając rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM jako platformę umożliwiającą przekształcenie przedsiębiorstw opartych na transakcjach w organizacje zorientowane na potrzeby klienta. Wśród banków korzystających z systemu CRM firmy Microsoft znajdują się takie instytucje jak brytyjski Metro Bank, węgierski MKB, Volkskreditbank of Austria oraz ABN AMRO Bank of the Netherlands.

Comarch dostawcą rozwiązania Loyalty Management dla programu The Rogers First Rewards™

Systemy ERP , CRM - Comarch ERPComarch ogłasza rozpoczęcie współpracy z Rogers Communications polegającej na wdrożeniu Comarch Loyalty Management (CLM) dla nowego programu lojalnościowego firmy pod nazwą Rogest First Rewards. Program ruszył już tego lata na wybranych obszarach prowincji Ontario i Alberty, zaś przez resztę bieżącego roku ma zostać wdrożony na pozostałym terytorium Kanady.
 

Tanie systemy CRM dla małych firm nie bujają się w chmurach

Choć polskie mikro, małe i średnie firmy powszechnie wykorzystują podstawowe rozwiązania informatyczne, to po wyspecjalizowane i bardziej zaawansowane programy jak CRM wciąż sięga zbyt mało przedsiębiorców. Pomimo że przydatność systemów CRM bardzo wysoko oceniają korzystające z nich małe firmy, wśród pozostałych często pokutuje niesłuszne przekonanie, że są zbyt drogie i przeznaczone wyłącznie dla dużych przedsiębiorstw.

CRM w firmie Synthos SA

Firma XPLUS SA podpisałs 21 sierpnia umowę z Grupą Kapitałową Synthos SA na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 2011.

Marketing oparty na danych źródłem wymiernych wartości biznesowych

Firma Teradata ogłosiła wyniki badania Teradata Data-Driven Marketing Survey 2013. Ogólnoświatowy sondaż dotyczył sposobów wykorzystania rzetelnych informacji biznesowych w procesach marketingu oraz budowaniu za ich pośrednictwem trwałej przewagi konkurencyjnej. Wnioski płynące z badania potwierdzają, że specjaliści ds. marketingu są świadomi korzyści płynących z wykorzystania informacji biznesowych oraz szybkich analiz w procesach marketingowych.

Microsoft Dynamics CRM ponownie wśród liderów „Magicznego Kwadranta”

Rozwiązanie biznesowe firmy Microsoft – Microsoft Dynamics CRM ponownie zostało zaliczone do grona liderów najnowszego badania niezależnej firmy Gartner „Magic Quadrant for Sales Force Automation”, zaś jego wersję online wyróżniono tym tytułem po raz pierwszy. Od 2011 roku, kiedy oddzielono Microsoft Dynamics w modelu on-premise od wersji online i przyznano tytuły w dwóch osobnych kategoriach, system Microsoft Dynamics CRM Online zajmował dotychczas pozycję wizjonera.

update CRM z SALESmanago Marketing Automation

update - CRMupdate CRM, polski oddział jednego z największych europejskich producentów systemów CRM nawiązał współpracę z SALESmanago Marketing Automation. Z badań przeprowadzonych przez Nuclear Research wynika, że integracja systemu CRM z systemem Marketing Automation przynosi statystycznie wzrost ROI z wdrożenia CRM o 14,5 %.

SPRINT CRM: pierwsze polskie rozwiązanie SAP CRM kwalifikowane przez SAP AG

5 lipca br. eksperci SAP AG zakwalifikowali SPRINT CRM, pakiet oferowany przez firmy 7milowy i BCC, do grupy kwalifikowanych rozwiązań SAP Rapid Deployment Solutions. Jest to pierwsza taka kwalifikacja dla rozwiązania CRM w Polsce.

Microsoft ogłasza - nowa wersja CRM już jesienią

Microsoft ogłosił dostępność kolejnej wersji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM, która pojawi się na globalnym rynku jesienią br. Nowy system jest wynikiem strategii Microsoft Dynamics, według której użytkownik systemu znajduje się w centrum uwagi, a opracowywane rozwiązania mają za zadanie sprostać jego oczekiwaniom.

ENERGA wybrała dostawcę systemu obsługi sprzedaży

Spółka Infovide-Matrix podpisała kontrakt na budowę i wdrożenie systemu obsługi sprzedaży obejmującego system billingowy i system CRM w Grupie Kapitałowej ENERGA. Spółka zaprojektuje, zbuduje i wdroży kompleksową platformę billingowo – CRM-ową opartą na oprogramowaniu firmy Oracle.

Microsoft Dynamics CRM wspira Inter Cars

Inter Cars samodzielnie wdrożył system Microsoft Dynamics CRM w celu usprawnienia poszczególnych obszarów działalności oraz udoskonalenia współpracy z klientami.

Back to top