Zarządzanie relacjami z klientami w dobie cyfryzacji: rola enova365

W świecie biznesu, który nieustannie ewoluuje, strategiczne zarządzanie interakcjami z klientami, znane jako CRM, jest nieodzowne dla…

System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do…

System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Kiedy marketing przynosi największe zyski?

W międzynarodowym badaniu firma Salesforce sprawdziła, w jakim kierunku obecnie rozwija się marketing i jakie aktywności w tym obszarze…

Większość klientów oczekuje od firm więcej, niż są one w stanie zaoferować

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie…

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału,

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

CRM na iPhone

update - dostawca systemów CRMFirma update software AG, austriacki producent rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami, wprowadziła do swojej oferty moduł update.seven touch, który pozwala na korzystanie z systemu CRM za pośrednictwem telefonu Apple iPhone. Aplikacja działa w trybie online pod przeglądarką internetową Safari. Mobilni użytkownicy mogą dotrzeć do potrzebnych danych za pomocą kilku dotknięć ekranu swojego urządzenia.

ORLEN PetroZachód   postawił na ITCube CRM

 Konsultanci firmy ICsolutions - producenta oprogramowania ITCube CRM, przeprowadzili sprawną instalację i konfiguracje systemu ITCube CRM uwzględniając przy tym niestandardowe wymagania firmy ORLEN PetroZachód.

SAP CRM dla 200 000 klientów

Wolters Kluwer Polska (WKP) to największy w kraju wydawca profesjonalnych informacji z zakresu prawa i biznesu. Głównym przedmiotem działalności wydawniczej firmy jest publikacja książek i czasopism, a także przygotowywanie i zarządzanie specjalistycznymi serwisami internetowymi. Firma od wielu lat korzysta z systemu SAP ERP, którego wdrożenie realizowało również BCC. Obecnie konsultanci BCC wdrażają rozwiązanie SAP CRM w wersji 5.0, które będzie wspomagać zarządzanie relacjami z ponad 200 000 klientów – odbiorców publikacji i usług WKP.

Protor z systemem CRM

 7milowy, firma specjalizująca się we wdrożeniach systemów klasy ERP i CRM, podpisała umowę na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Nowym Klientem jest działająca w segmencie usług IT firma Pretor. Pretor specjalizuje się w kompleksowych usługach IT dla biznesu i jednostek administracji publicznej oraz sprzedaży sprzętu informatycznego.

Nowe funkcje CRM w SAP All In One

 Firma SAP AG zaprezentowała nowe funkcjonalności zarządzania kontaktami z klientami, wchodzące w skład systemu ERP - SAP® Business All-in-One, dedykowanego przedsiębiorstwom średniej wielkości. Moduły te oparte są aplikacji SAP® Customer Relationship Management (CRM) w jego najnowszej wersji - 2007.

Bayer MaterialScience z systemem SAP CRM

 Firma SAP AG poinformowała, że Bayer MaterialScience — oddział firmy Bayer AG i jeden z największych światowych producentów tworzyw sztucznych, wybrał najnowszą wersję aplikacji SAP® Customer Relationship Management (SAP CRM) by zapewnić najwyższy standard obsługi klientów przez działy sprzedaży. Głównymi czynnikami, które wpłynęły na wybór rozwiązania SAP przez Bayer MaterialScience, były prostota interfejsu użytkownika aplikacji SAP CRM 2007 oraz wykorzystanie zintegrowanej platformy przetwarzania procesów biznesowych.

SAP CRM  i BlackBerry

 Firmy SAP AG oraz Research in Motion (RIM) poinformowały o nawiązaniu współpracy partnerskiej, która ma na celu zapoczątkowanie nowej ery mobilności w przedsiębiorstwach. Platforma bezprzewodowa BlackBerry zmieniła już sposób używania poczty elektronicznej. Firmy SAP i RIM wprowadzą dodatkowo możliwość korzystania z aplikacji SAP CRM, przy zachowaniu równie wysokiego poziomu niezawodności oraz przyjazności dla użytkownika.

CRM dla GWJ Finanse SA

 Fild.NET - spółka specjalizująca się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw w oparciu o oprogramowanie Microsoft - wdrożyła w GWJ Finanse SA system Microsoft Dynamics CRM 4.0.

Cztery Czwarte z komplekoswym CRM-em

 Renomowana warszawska agencja reklamowa Cztery Czwarte Sp. z o.o. zdecydowała się na wdrożenie systemu CRM7 jako jedynej aplikacji w pełni korespondującej ze specyfiką jej funkcjonowania. System CRM7, oprócz podstawowych funkcjonalności CRM takich jak zarządzanie bazą danych oraz kontaktami, zawiera w sobie bardzo rozbudowany moduł zarządzania projektami.

Salesforce.com integruje się z Google

Google poinformował o utworzeniu nowego projektu Salesforce for Google Apps powstałego w wyniku integracji swojego pakietu aplikacji internetowych z zestawem aplikacji typu CRM, umożliwiającym zarządzanie relacjami z klientami, oferowanym przez serwis salesforce.com

CRM dla Kredyt Banku i Warty

Wola Info - dostawca rozwiązań ERP, CRM, Business IntelligenceWola Info podpisała z Kredyt Bankiem i Towarzystwem Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta umowę na wdrożenie systemu do zarządzania relacjami z klientam - CRMi. Wartość całej umowy razem z licencjami wynosi 3,5 mln zł.

Lewiatan postawił na ITCube CRM

 Lewiatan Kujawy Sp. z o.o. po długich poszukiwaniach odpowiedniego produktu na Rynku systemów klasy CRM zdecydował o wdrożeniu oprogramowania ITCube CRM. Główne wymagania jakie stawiano przed systemem to: możliwość koordynowania pracy biura oraz mobilnych handlowców, możliwość dokładnego opisu kontrahentów oraz obsługiwanych sklepów, odwzorowanie w systemie procedur istniejącyh w firmie oraz ścisła integracja z systemem sprzedażowym SYMFONIA. Kluczowa okazała się wymiana danych, która odbywa się w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem tabel pośrednich w bazie systemu ITCube CRM oraz raportów, stworzonych przez autoryzowanego, złotego partnera firmy SAGE. Zapis do bazy systemu SYMFONIA odbywa sie więc w 100% zgodnie z wymogami firmy SAGE.

Microsoft Dynamics CRM w firmie konsultingowej

 7milowy, dostawca rozwiązań wspierających zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach, zakończył w marcu implementację systemu Microsoft Dynamics CRM u kolejnego Klienta. Nabywcą usług wdrożeniowych jest firma KC Consulting zajmująca się dostarczaniem rozwiązań zarządzania drukiem oraz szeroko rozumianą integracją systemów informatycznych.

Grand Prix CRM 2007 roku dla enova!

 W dniu 11 marca 2008 firma Soneta Sp. z o.o. – producent oprogramowania dla Biznesu enova – zdobyła I miejsce w konkursie organizowanym w przez ABG Centrum Promocji Biznesu na najlepszą aplikację CRM 2007 roku! Nagrodę w imieniu firmy Soneta odebrał Zbigniew Boguś Kierownik Modułu enova CRM, który stwierdził: „nie traktuję tego wyróżnienia jako ukoronowania pracy, ale jako etap w rozwoju naszej aplikacji i motywację do dalszych udoskonaleń!”.

Alstor postawił na CRM firmy Microsoft

 Alstor s.j., jedna z wiodących firm dystrybucyjnych w zakresie sprzętu i oprogramowania IT w Polsce, wdrożyła system Microsoft Dynamics CRM 3.0 do zarządzania działalnością handlową i serwisową przedsiębiorstwa.

CRM dla Wasko SA

 Firma 7milowy wdrożyła w spółce giełdowej WASKO system Microsoft Dynamics CRM (Customer Relationship Management). System CRM to, oprócz SAP ERP i Microsoft Dynamics AX, już trzecie rozwiązanie informatyczne oferowane przez 7milowego.

Mobilny Microsoft Dynamics CRM

 Microsoft poinformował o wprowadzeniu na rynek serwisu stworzonego przez firmę Logotec Engineering, umożliwiającego mobilne korzystanie z systemu Microsoft Dynamics CRM. Serwis umożliwia tworzenie mobilnych odpowiedników oprogramowania CRM, dzięki którym użytkownik uzyskuje dostęp do danych za pośrednictwem urządzeń mobilnych wyposażonych w system Windows Mobile.

TP SA stawia na OUTBOX w zakresie CRM

 Outbox zawarł i rozpoczął realizację umowy ramowej z Telekomunikacją Polską SA, największym operatorem telekomunikacyjnym w Europie Środkowej. W ramach kontraktu Outbox będzie wspierał operatora w zakresie usług informatycznych dotyczących relacji z Klientami (CRM). Umowę zawarto na maksymalną kwotę 20 mln złotych.

ITCube CRM zintegrowany z Symfonią w EMERSON-ie

 Emerson Network Power - Polski oddział globalnego lidera w dziedzinie Business-Critical ContinuityTM - gwarantowaniu ciągłości funkcjonowania systemów o krytycznym znaczeniu dla przedsiębiorstwa wdrożył system ITCube CRM - jedyny na Polskim rynku system klasy CRM w pełni zintegrowany z systemem Symfonia.

Contact Center oraz CRM w Invest Banku

 Wdrażany w Invest Banku SA system Comarch CRM Contact Center jest rozwiązaniem wspierającym pracę konsultantów Contact Center, należącym do platformy Comarch CRM, która była nagradzana jako najnowocześniejsze rozwiązanie informatyczne klasy CRM.

Rader wybiera CRM7

 Wyspecjalizowany dostawca kół i zestawów kołowych, firma Rader, po szczegółowej weryfikacji rynku CRM, podpisała umowę z poznańską firmą more7 Polska. CRM7 swoją bogata funkcjonalnością oraz łatwością integracji z systemami ERP, okazał się jedynym produktem w pełni wychodzącym naprzeciw wymaganiom klienta. Jednym z elementów wdrożenia jest integracja z wiodącym na rynku systemem finansowo - księgowym.

Nowa wersja Microsoft Dynamics CRM wkrótce na rynku

 Microsoft poinformował o zakończeniu prac nad nową wersją Microsoft Dynamics CRM, znaną pod kodową nazwą „Titan”. Nowa wersja produktu będzie oferowana w dwóch wersjach: Microsoft Dynamics CRM 4.0, jako usługa świadczona przez autoryzowanego partnera Microsoft oraz jako aplikacja do samodzielnego zainstalowania w firmie.

SAP prezentuje rozwiązanie CRM nowej generacji

 Firma SAP AG =przedstawiła najnowszą wersję rozwiązania SAP® Customer Relationship Management (SAP CRM – Zarządzanie relacjami z klientami), ważnego elementu pakietu SAP® Business Suite. Nowy, przełomowy produkt jest prosty w obsłudze, a jednocześnie na tyle funkcjonalny, by umożliwiać rozwiązywanie konkretnych wyzwań biznesowych. Został on zaprojektowany we współpracy z kluczowymi klientami oraz partnerami SAP.

CryoFlex z systemem  firmy More7

 CryoFlex Poland pionier w dziedzinie kriochirurgii , po długim poszukiwaniu zdecydował się na system poznańskiej firmy more7 Polska. Bogata funkcjonalność CRM7 i doświadczenie na rynku CRM wyszły naprzeciw dużym wymaganiom , jakie postawił CryoFlex. Zoptymalizowany proces wdrożenia oraz profesjonalizm w obsłudze pozwoli na szybkie i sprawne uruchomienie CRM7 w firmie klienta!

 

Oracle liderem CRM w Europie Zachodniej

 W swoim najnowszym raporcie „Western Europe CRM Applications Competitive Analysis 2007” firma IDC podaje, że Oracle jest największym zachodnioeuropejskim dostawcą systemów do zarządzania kontaktami z klientem (Customer Relationship ManagementCRM). Według raportu firma Oracle miała w 2006 r. 15-procentowy udział w zachodnioeuropejskim rynku tych aplikacji, o wartości 2,2 mld EUR. W badaniach oceniano największych dostawców systemów CRM w różnych kategoriach — z podziałem na kraje, zakresy funkcjonalności, wielkość klientów i oferowane modele wdrażania.

update zwycięzcą CRM Excellence Test

update - dostawca systemów CRMupdate software AG, wiodący europejski producent rozwiązań CRM z siedzibą w Wiedniu, obecny również w Polsce poprzez oddział – firmę update CRM S.A., uzyskał pierwsze miejsce w CRM Excellence Test 2007 ze swoim rozwiązaniem CRM update.seven. Test porównawczy został przeprowadzony przez Gesellschaft zur Prüfung von Software mbH – Zrzeszenie na rzecz Testowania Oprogramowania, oraz konsultanta biznesowego z dziedziny CRM, Stephana Bauriedel .

CRM dla Kredyt Banku i Warty

Wola Info - dostawca rozwiązań ERP, CRM, Business IntelligenceWola Info podpisała list intencyjny w sprawie podjęcia inicjatywy wdrożenia systemu CRM dla Kredyt Bank S.A. oraz Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.

CRM operacyjny - nowość w ofercie Trimtab

TrimtabFirma Trimtab S.A. przedstawia nowy standard systemu CRM. Rozwiązanie to w pełni wspiera działy handlowe i marketingowe firm, opierając je na modelu Business Process Management.

Finance Service wybiera OKAY CRM

Clix Software Sp. z o.o., firma specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, ogłosiła, że zakończono wdrożenie OKAY CRM w firmie Finance Service

CRM w CID Lines

 CID Lines oddział międzynarodowego koncernu, producenta środków mających na celu utrzymanie higieny rozpoczęła wdrożenie systemu CRM7. O wyborze dostawcy zdecydowała (nie tylko cenowa) atrakcyjność oferty oraz doświadczenie more7 na rynku systemów klasy CRM.

CRM firmy more7 zdobywa kolejnych klientów

 Firma mor7 poinformowła o trzech nowych wdrożeniach flagowego rozwiązania - systemu CRM7. 
Do grona klientów dołączyły firmy: MPS Sp. z o.o., Time Work oraz Data System.

Gruner + Jahr decyduje się na update CRM

update - dostawca systemów CRMGruner+Jahr Polska – wydawca m.in. takich tytułów jak „Gala”, „Claudia”, „Glamour” i „National Geographic” – podjął decyzję o wyborze rozwiązania CRM update.seven firmy update CRM S.A.. Wersja branżowa systemu CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientami) dla Mediów zostanie wdrożona w działach sprzedaży i marketingu G+J.

Polkomtel wybiera Oracle Siebel CRM

 Oracle Polska informuje, że w firmie Polkomtel SA rozpoczęło się wdrożenie rozwiązania do obsługi klienta i zarządzania sprzedażą opartego na systemie Oracle Siebel CRM. Jest to już druga w ostatnim czasie - po wdrożeniu w ITI Neovision - implementacja tego systemu, która po ukończeniu będzie jedną z największych instalacji Siebel CRM w Polsce.

Infovide-Matrix będzie wdrażać rozwiązanie update CRM

 Infovide-Matrix S.A. – wiodący dostawca usług konsultingowych i innowacyjnych rozwiązań IT, lider polskiego rynku CSI (Consulting & Solutions Implementation) – oraz spółka update CRM S.A. – czołowy europejski dostawca rozwiązań CRM – podpisały umowę partnerską. W ten sposób Infovide-Matrix poszerza zakres świadczonych usług o sprzedaż licencji i wdrożenia rozwiązania CRM update.seven. Natomiast update CRM dzięki porozumieniu rozwija sieć sprzedaży i kompetencji wdrożeniowych w Polsce.

Termolan wybiera CRM firmy Logotec

 Firma Termolan Sp. z o.o. z sukcesem zakończyła wdrożenie systemu CRM  służącego do zarządzania relacjami z Klientem ( Logotec CRM9000 WE). Oprócz implementacji typowych funkcji CRM wzbogaconych o zarządzanie dokumentami i przepływem informacji, zbudowany został interfejs do wykorzystywanego przez Termolan systemu klasy ERP – Alfa. Zakres integracji dotyczył uwspólnienia kartoteki kontrahentów, faktur sprzedażowych oraz płatności.

Comarch Loyalty Management w Alma Market

 Comarch Loyalty Management, jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie i funkcjonalnie systemów do obsługi programów lojalnościowych na świecie, został wdrożony w sieci delikatesów Alma. Zapewni on wsparcie realizacji prestiżowego programu lojalnościowego - Klubu Konesera, który skierowany jest do najlepszych klientów sieci.

SAP CRM w Grupie Żywiec

 Zakończył się kolejny ważny etap jednego z największych projektów SAP CRM w Europie. Z wdrożonych przy wsparciu BCC rozwiązań korzysta ponad 1300 użytkowników.

IFS CRM w Grupie Paradyż

Grupa Paradyż konsekwentnie rozwija swój system wspierający zarządzanie oparty o IFS Applications. Rozszerzenie wdrożenia o rozwiązanie IFS CRM całkowicie zmieniło sposób prowadzenia biznesu w firmie i usprawniło pracę jej przedstawicieli handlowych.

Softwaremind wspiera sprzedaż w Sferii

 Ze względu na plany dynamicznego rozwoju oraz działania mające na celu intensyfikację sprzedaży firma Sferia S.A. poszukiwała rozwiązania, którego zadaniem będzie efektywne zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach. Rozwiązanie miało zapewnić technologiczne wsparcie dla rosnącego biznesu i stale wzrastającej liczby Klientów. Firma wybrała System Wsparcia Sprzedaży firmy Software Mind

Fellowes SA wybrało ITCube CRM

 Firma ICsolutions zakończyła wdrożenie autorskiego systemu ITCube CRM w firmie Fellowes S.A. Fellowes S.A. to polski oddział miedzynarodowej firmy (posiadającej oddziały w ponad 70 krajach) z siedzibą w Warszawie. W asortymencie firmy znajdują się niszczarki dokumentów, akcesoria komputerowe, systemy archiwizacji kartonowej, systemy prezentacji i akcesoria audio-wideo.

Back to top