Zarządzanie relacjami z klientami w dobie cyfryzacji: rola enova365

W świecie biznesu, który nieustannie ewoluuje, strategiczne zarządzanie interakcjami z klientami, znane jako CRM, jest nieodzowne dla…

System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do…

System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Kiedy marketing przynosi największe zyski?

W międzynarodowym badaniu firma Salesforce sprawdziła, w jakim kierunku obecnie rozwija się marketing i jakie aktywności w tym obszarze…

Większość klientów oczekuje od firm więcej, niż są one w stanie zaoferować

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie…

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału,

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

CRM dla doradców HR

 Fild.NET zakończył wdrożenie systemu CRM w firmie Extended Disc Polska, zajmującej się doradztwem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.

Insoft CRM w kancelarii Wardyński i Wspólnicy

 Kancelaria prawnicza Wardyński i Wspólnicy zakończyła wdrożenie systemu Insoft CRM – System Obsługa Kancelarii, którego celem jest zarządzanie zgromadzoną wiedzą i procesami pracy w Kancelarii.

Clear Channel wybrał IT Cube CRM

 Firma ICsolutions zrealizowała kolejne wdrożenie systemu ITCube CRM. Do grona ponad 200 klientów dołączyła firma Clear Channel. Clear Channel Poland jest polskim oddziałem największego na świecie koncernu reklamy zewnętrznej - Clear Channel Worldwide specjalizującego się także w radiu, telewizji oraz organizowaniu wielkich widowisk artystycznych i sportowych na żywo.

CRM dla hoteli

 Wraz z wyborem przez organizację Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego systemu CRM firmy more7 Polska, system ten zagościł w branży usług hotelarskich w szczególności w ośrodkach organizujących wieloosobowe spotkania, szkolenia i imprezy integracyjne dla firm i innych organizacji.

System wsparcia sprzedaży w Fortis Bank Polska

 Firma Software Mind wdrożyła w Fortis Bank Polska własne rozwiązanie Software Mind Sales Support System, którego głównym zadaniem jest wsparcie procesu organizacji sprzedaży w zakresie planowania aktywności sprzedażowych oraz pomiar jej efektywności

Wdrożenie systemu CRM w Sowa Druk

 W grudniu 2006 firma zdecydowała się na wdrożenie systemu Logotec CRM9000 Web Edition. Umowa na dostawę i wdrożenie podpisana została z firmą Logotec Enterprise S.A. z Wrocławia. U podstaw decyzji o rozpoczęciu procesu wyboru systemu leżała potrzeba uporządkowania całości spraw związanych z obsługą i zarządzaniem relacjami z klientem (CRM) wraz z obiegiem informacji wewnątrz firmy.

Microsoft wdraża własny system CRM

 Microsoft Dynamics, odpowiedzialny za rozwiązania biznesowe, wdrożył własne narzędzie do zarządzania relacjami z klientami – Microsoft CRM. Wdrożenie umożliwi pracownikom działu korzystanie z systemu z poziomu aplikacji Microsoft Outlook. Pozwoli także na łatwe wyszukiwanie, elastyczne dostosowywanie go to potrzeb działu oraz integrację z dotychczas wykorzystywanym systemem Siebla. Wdrożenie Microsoft CRM w Dynamics w centrali firmy w Redmond jest pierwszym krokiem w planowanej przez firmę globalnej migracji z systemu Siebel na Microsoft CRM.

Polanowscy Nieruchomości z CRM

 Fild.NET - spółka specjalizująca się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw w oparciu o oprogramowanie Microsoft – rozpoczęła wdrożenie systemu CRM w Polanowscy Nieruchomości sp. z o.o., firmie zajmującej się kompleksową obsługą rynku nieruchomości.

Jutrzenka stawia na precyzyjny monitoring sprzedaży

Eurosoft InventZa sprawą wdrożenia dwóch rozwiązań firmy EuroSoft Invent - EuroConnector i EuroGIS - Grupa Jutrzenki będzie mogła ściślej kontrolować sprzedaż 40 tysięcy ton słodyczy, bakalii, herbat i przypraw, które rocznie trafiają na rynek z jej zakładów.

CRM w ElektroEko

Newitech - dostawca systemów CRMNewitech wdraża w ElektroEko informatyczny system CRM NIL 3S. Rozwiązanie będzie wspomagać działania organizacji w obszarze zarządzania logistyką, relacjami z klientami oraz wewnętrznego obiegu informacji.

Pfleiderer Prospan oraz Grajewo wybrały Insoft CRM

Insoft - producent systemów ERP, CRMPfleiderer Grajewo S.A. i Pfleiderer Prospan S.A. wiodący europejscy dostawcy dla przemysłu meblarskiego wdrożyły w swoich lokalizacjach wielojęzyczną wersję aplikacji INSOFT CRM - dostosowaną do specyficznych warunków jakimi kieruje się rynek surowca drzewnego.

Oracle w Kwadrancie Liderów CRM

Oracle - producent systemów CRM, ERP, Business IntelligenceFirma Oracle poinformowała, że znajdujące się w jej ofercie oprogramowanie Siebel CRM znalazło się w polu liderów Magicznego Kwadrantu (Magic Quadrant) firmy Gartner w kategorii systemów klasy CRM Customer Service Contact Center*. Gartner ocenia producentów oprogramowania umieszczanych w poszczególnych polach tego kwadrantu na podstawie kompletności wizji i zdolności do jej realizacji.

Rozwiązanie klasy CRM w Alma Market SA

Comrach - producent systemów ERP, CRM, Business IntelligenceComarch podpisał umowę na wdrożenie systemu lojalnościowego Comarch Loyalty Management w sieci ekskluzywnych delikatesów Alma prowadzonych przez Alma Market SA. System lojalnościowy już w 2007 roku obejmie swoim działaniem kilkanaście lokalizacji, w których realizowany będzie program lojalnościowy "Klub Konesera". W przyszłości planowany jest dynamiczny rozwój przedsięwzięcia, zakładający objęcie nim kolejnych partnerów.

LogIn media wybiera CRM od acSoftware

acSoftware - producent systemów CRMWydawnictwo LogIn Media, właściciel branżowych portali internetowych takich jak e-dach.pl i e-mieszkanie.pl, wybrało już dostawcę oprogramowania CRM. Wymogi i oczekiwania Wydawnictwa idealnie spełnia  System ProfitCRM firmy Ac.Software. Aktualnie trwają rozmowy dotyczące terminu wdrożenia i cyklu szkoleń dla pracowników.

Fild.NET z kompetencją CRM

Fild.net - dostawca systemów CRMFild.NET - spółka specjalizująca się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw w oparciu o oprogramowanie Microsoft - zdobyła kompetencję Microsoft Business Solutions ze specjalizacją w obszarze CRM i została tym samym Złotym Partnerem Microsoft w czwartej kategorii.

more7 wdraża system CRM w Kopalni Soli Kłodawa

more7 - producent systemu CRMmore7 Polska realizuje wdrożenie autorskiego systemu CRM we współpracy z firmą ComArch S.A. w Kopalni Soli w Kłodawie. Omawiane wdrożenie jest wynikiem zacieśniającej się współpracy obu firm informatycznych w zakresie integracji systemu CRM7 z flagowym rozwiązaniem ERP – CDN Egeria.

CRM w Grupie Wydawniczej INFOR

Qumak-Sekom - Dostawca systemów ERP i CRMFirma Qumak-Sekom S.A. specjalizująca się we wdrażaniu zintegrowanych systemów wspomagania zarządzania klasy ERP oraz CRM poinformowała o zakończeniu pierwszego etapu wdrożenia rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 3.0 realizowanego dla Grupy Wydawniczej INFOR S.A. Pierwszymi użytkownikami systemu są pracownicy Biura Sprzedaży Produktów Elektronicznych GW INFOR.

Stroer wybiera system CRM update seven

update CRM - systemy CRMFirmy update CRM S.A. i Ströer Out-of-Home Media poinformowały o podpisaniu umowy na zakup i wdrożenie rozwiązania CRM update.seven. Ströer Out-of-Home Media jest liderem polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Wysoka jakość zarządzania relacjami z klientami jest dla Spółki kluczowym zagadnieniem, od którego w dużej mierze zależy powodzenie działania w dynamicznie rozwijającej się branży.

Comarch Loyalty Management podbija Rosję

ComarchTo już druga umowa z największą rosyjską siecią hipermarketów Perekriostok i Pyaterochka. Kontrakt przewiduje świadczenie usług dostępu do platformy lojalnościowej Comarch Loyalty Management z Data Center zlokalizowanym w Krakowie. Umowa opiewa na kwotę 6 milionów złotych, usługi świadczone będą w przeciągu 5 lat.

RE-AKCJA na CRM

Fild.Net - systemy CRMGrupa wsparcia marketingu i sprzedaży RE-AKCJA powierzyła firmie Fild.NET wdrożenie systemu usprawniającego obsługę klientów (CRM). W ramach współpracy Fild.NET wdroży w RE-AKCJI system CRM, który będzie bazował na oprogramowaniu Microsoft Dynamics CRM. Użytkownikami systemu będzie 20 pracowników RE-AKCJI. Projekt zakończy się w ciągu miesiąca od daty rozpoczęcia wdrożenia.

SAS - wiodącym dostawcą analitycznego CRM w 2006 roku

SAS - dostawca rozwiązań CRM, Business Intelligence, ERPSAS Institute lider rynku Business Intelligence osiągnął w 2006 25% wzrost przychodów w  zakresie sprzedaży analitycznych rozwiązań CRM w regionie EMEA. Poza największymi krajami Europy, znaczący udział w osiągnięciu tego wyniku miały wdrożenia zrealizowane w Belgii, Portugalii, Izraelu i Polsce.  

CRM Softlab SQL w ConvaTec Czechy - zakończono pierwszy etap wdrożenia

Softlab - producent systemów ERP, CRMSoftlab zakończył pierwszy etap wdrożenia CRM Softlab SQL w firmie ConvaTec Czechy, należącej do międzynarodowego koncernu Bristol-Myers Squibb. System jest używany produktywnie, jednocześnie prowadzone są prace nad integracją z używanym przez koncern systemem SAP.



Infovide-Matrix wybrało update CRM

update - dostawca systemów CRMInfovide-Matrix S.A. – integrator wiedzy i wiodący, polski dostawca usług konsultingowych i innowacyjnych rozwiązań IT - wybrał system CRM update.seven do Zarządzanie Relacjami z Klientami.

CRM firmy More7 podbija branże hutniczą

More7 - dostawca systemu CRMFirma more7 Polska zakończyła z sukcesem wdrożenie systemu CRM w Hucie Szkła Kryształowego "Violetta" S.A. To firma o ponad wiekowej tradycji, jednocześnie największy producent wyrobów kryształowych w Polsce.

Nowe wdrożenia systemu CRM od More7

More7 - systemy CRMMore 7 Polska Sp. z o.o. zrealizowała dwa kolejne wdrożenia swojego autorskiego sytemu CRM - CRM7. Do grona klientów dołączyły firmy Prolight Sp. z o.o., specjalizująca się w dystrybucji profesjonalnych urządzeń oświetleniowych oraz Conference Travel Solutions Sp. z o.o., zajmująca się logistyką konferencji, szkoleń i wyjazdów integracyjnych.

System CRM dla telewizji nowej generacji n

Wola Info - systemy ERP, CRM, Business IntelligenceWola Info dostarczyła dla pierwszej w Polsce telewizji nadającej w jakości HD kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta i zarządzania sprzedażą oparte o system Oracle Siebel CRM. Prace nad projektem trwały 3 miesiące, a wartość kontraktu wyniosła ponad 9 mln zł.

Analitycy: szybko rośnie rynek systemów do kontaktów z klientami CRM

Wirtualny Nowy PrzemysłPolski rynek oprogramowania wykorzystywanego przez firmy do kontaktów z klientami (CRM) wart jest 100 mln zł i rośnie szybciej niż inne rynki oprogramowania - poinformowali w czwartkowym raporcie analitycy firmy DiS.

Skype w systemie CRM ISOF

Isof - producent systemów ERP, CRMFirma HEUTHES zintegrowała popularny system VoIP Skype z systemem ISOF (www.isof.pl). Wywołując zapisany w ISOF-CRM adres postaci „skype: numer telefonu” można automatycznie nawiązać połączenie telefoniczne poprzez usługę Skype. Dzięki temu, że ISOF- CRM jest połączony także z Programową Centralą Telefoniczną SCT-10 możliwe jest prowadzenie tanich rozmów z całym światem bez tradycyjnego wybierania numeru na klawiaturze aparatu telefonicznego.

Mobilny CRM dla handlowców OSM Sierpc

EuroSoft Poznań wdroży EuroCRM, swoje autorskie rozwiązanie klasy Sales Force Automation (SFA) w Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Sierpcu – trzeciej największej spółdzielni mleczarskiej w Polsce. Systemy wspomagania i automatyzacji sprzedaży SFA od dawna uchodzą za skuteczne narzędzie organizacji pracy handlowców.

Visma CRM w nowej wersji

Dostępna jest już nowa wersja Visma CRM 7.x, systemu zaprojektowanego w celu poprawienia obsługi klienta w dowolnym przedsiębiorstwie. W nowej wersji 7.0 przeprojektowany został interfejs użytkownika. Pozwoliło to usprawnić procesy związane z przetwarzaniem danych oraz obsługą kontrahentów.

Nowy CRM Zadaniowy w ISOF

W ramach wersji 8.0 systemu ISOF (www.isof.pl) HEUTHES znacznie zmodyfikował moduł Zarządzania Zadaniami przenosząc go do grupy modułów CRM. Wsłuchując się w sugestie użytkowników systemu dotychczasowe rozwiązanie klasy Project Management zostało rozbudowane i przeniesione do rodziny pięciu innych systemów CRM, która w systemie ISOF obejmuje moduły Operacyjny, Analityczny, Marketingowy, Serwisowy i Prognozowania Sprzedaży, a teraz także CRM Zadaniowy.

CRM od More7 w Grupie Fakro

FAKRO - drugi na świecie producent okien dachowych o 17 procentowym udziale w rynku globalnym wdrożył i z powodzeniem wykorzystuje system CRM firmy more7 Polska.

 

BizTech wdrożył MS CRM w firmie Polanowscy Nieruchomości

Firma BizTech Konsulting S.A. w cztery tygodnie zrealizowała dostawę i wdrożenie systemu wspomagania relacji z klientami Microsoft CRM oraz zapewniła bezpieczne połączenie infrastruktury IT i zasobów informacyjnych centrali firmy z 4 oddziałami (ok. 60 stanowisk komputerowych) za pomocą VPN (Virtual Private Network) z wykorzystaniem rozwiązań Symantec Antivirus Corporate Edition i Symantec Gateway Security.

Sybase OneBridge w PKN Orlen S.A.

Największy koncern naftowy Europy Środkowej PKN ORLEN S.A. wdrożył kolejną wersję systemu klasy Push Mail[1] Sybase One Bridge. Rozwiązanie umożliwia m.in. dostęp do poczty korporacyjnej (skrzynka odbiorcza, kalendarz, kontakty) z urządzeń mobilnych (urządzenia Qtek, HP) i telefonów komórkowych (Nokia Communicator).

OKAY CRM w UNICEF

Clix Software Sp. z o.o., firma specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, wdraża oprogramowanie OKAY CRM w Polskim Komitecie Narodowym Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF.


more7 dostarcza CRM dla CDN Egeria

more7 Polska Sp. z o.o. - dostawca systemu CRM7, podpisało umowę z jednym z największych polskich integratorów IT, firmą ComArch S.A., na dostarczanie systemu CRM7 do wiodącego rozwiązania firmy ComArch – systemu CDN Egeria.


Comarch zarządza lojalnością w BP

Comarch zakończył wdrożenie swoich systemów lojalnościowych w BP Niemcy i Francja, największych europejskich oddziałach światowego giganta energetycznego. Tylko w Niemczech od maja tego roku system obsłużył już ponad 55 mln transakcji.

Workflow i CRM od Billenium w TU Gerling Polska S.A.

Billennium Sp. z o.o. rozpoczęła w grudniu 2005 r. współpracę z Gerling Polska – Towarzystwem Ubezpieczeń S.A. W ramach współpracy zaprojektowano i wdrożono system obiegu dokumentów i przepływu informacji klasy WorkFlow (Billennium© WorkFlow Server) wraz z dedykowanym modułem Billennium© CRM.

OKAY CRM zintegrowany z Subiektem GT

Clix Software Sp. z o.o., firma specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw poinformowała, że oferowane przez nią oprogramowanie OKAY CRM zostało zintegrawane z Subiektem GT - systemem obsługi sprzedaży dla małych i średnich przedsiębiorstw firmy InsERT.


Billenium WorkFlow Server dla MoneyExpress

Firma Billennium została wybrana przez spółkę MoneyExpress jako dostawca zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi pożyczek bezpośrednich wysokiego ryzyka. System wykorzystuje bazę danych SQL Server 2000 oraz opiera swoje usługi raportujące na platformie Microsoft Reporting Services.

Back to top