23 | edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności. |
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla doradców HR
Fild.NET zakończył wdrożenie systemu CRM w firmie Extended Disc Polska, zajmującej się doradztwem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Clear Channel wybrał IT Cube CRM
Firma ICsolutions zrealizowała kolejne wdrożenie systemu ITCube CRM. Do grona ponad 200 klientów dołączyła firma Clear Channel. Clear Channel Poland jest polskim oddziałem największego na świecie koncernu reklamy zewnętrznej - Clear Channel Worldwide specjalizującego się także w radiu, telewizji oraz organizowaniu wielkich widowisk artystycznych i sportowych na żywo.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla hoteli
Wraz z wyborem przez organizację Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego systemu CRM firmy more7 Polska, system ten zagościł w branży usług hotelarskich w szczególności w ośrodkach organizujących wieloosobowe spotkania, szkolenia i imprezy integracyjne dla firm i innych organizacji.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
System wsparcia sprzedaży w Fortis Bank Polska
Firma Software Mind wdrożyła w Fortis Bank Polska własne rozwiązanie Software Mind Sales Support System, którego głównym zadaniem jest wsparcie procesu organizacji sprzedaży w zakresie planowania aktywności sprzedażowych oraz pomiar jej efektywności
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Wdrożenie systemu CRM w Sowa Druk
W grudniu 2006 firma zdecydowała się na wdrożenie systemu Logotec CRM9000 Web Edition. Umowa na dostawę i wdrożenie podpisana została z firmą Logotec Enterprise S.A. z Wrocławia. U podstaw decyzji o rozpoczęciu procesu wyboru systemu leżała potrzeba uporządkowania całości spraw związanych z obsługą i zarządzaniem relacjami z klientem (CRM) wraz z obiegiem informacji wewnątrz firmy.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft wdraża własny system CRM
Microsoft Dynamics, odpowiedzialny za rozwiązania biznesowe, wdrożył własne narzędzie do zarządzania relacjami z klientami – Microsoft CRM. Wdrożenie umożliwi pracownikom działu korzystanie z systemu z poziomu aplikacji Microsoft Outlook. Pozwoli także na łatwe wyszukiwanie, elastyczne dostosowywanie go to potrzeb działu oraz integrację z dotychczas wykorzystywanym systemem Siebla. Wdrożenie Microsoft CRM w Dynamics w centrali firmy w Redmond jest pierwszym krokiem w planowanej przez firmę globalnej migracji z systemu Siebel na Microsoft CRM.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Polanowscy Nieruchomości z CRM
Fild.NET - spółka specjalizująca się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw w oparciu o oprogramowanie Microsoft – rozpoczęła wdrożenie systemu CRM w Polanowscy Nieruchomości sp. z o.o., firmie zajmującej się kompleksową obsługą rynku nieruchomości.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Jutrzenka stawia na precyzyjny monitoring sprzedaży
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Pfleiderer Prospan oraz Grajewo wybrały Insoft CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Oracle w Kwadrancie Liderów CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Rozwiązanie klasy CRM w Alma Market SA
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
LogIn media wybiera CRM od acSoftware
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Fild.NET z kompetencją CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
more7 wdraża system CRM w Kopalni Soli Kłodawa
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w Grupie Wydawniczej INFOR
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Stroer wybiera system CRM update seven
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Comarch Loyalty Management podbija Rosję
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
RE-AKCJA na CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SAS - wiodącym dostawcą analitycznego CRM w 2006 roku
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM Softlab SQL w ConvaTec Czechy - zakończono pierwszy etap wdrożenia
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nowe wdrożenia systemu CRM od More7
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
System CRM dla telewizji nowej generacji n
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Analitycy: szybko rośnie rynek systemów do kontaktów z klientami CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Skype w systemie CRM ISOF
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Mobilny CRM dla handlowców OSM Sierpc
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Visma CRM w nowej wersji
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nowy CRM Zadaniowy w ISOF
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
BizTech wdrożył MS CRM w firmie Polanowscy Nieruchomości
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Sybase OneBridge w PKN Orlen S.A.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Comarch zarządza lojalnością w BP
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Workflow i CRM od Billenium w TU Gerling Polska S.A.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
OKAY CRM zintegrowany z Subiektem GT
- Szczegóły
- Kategoria: CRM