Zarządzanie relacjami z klientami w dobie cyfryzacji: rola enova365

W świecie biznesu, który nieustannie ewoluuje, strategiczne zarządzanie interakcjami z klientami, znane jako CRM, jest nieodzowne dla…

System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do…

System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Kiedy marketing przynosi największe zyski?

W międzynarodowym badaniu firma Salesforce sprawdziła, w jakim kierunku obecnie rozwija się marketing i jakie aktywności w tym obszarze…

Większość klientów oczekuje od firm więcej, niż są one w stanie zaoferować

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie…

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału,

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Billenium WorkFlow Server dla MoneyExpress

Firma Billennium została wybrana przez spółkę MoneyExpress jako dostawca zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi pożyczek bezpośrednich wysokiego ryzyka. System wykorzystuje bazę danych SQL Server 2000 oraz opiera swoje usługi raportujące na platformie Microsoft Reporting Services.

acSELLerate dla GE Money Bank

GE Money Bank realizuje dalszą ekspansję oferty sprzedawanej za pośrednictwem Mobilnych Agentów. Ułatwieniem w ich pracy jest ”GEMB-OI”, system w pełni automatyzujący procesy sprzedaży produktów GE Money Bank.


Nowe możliwości IT Cube CRM

Firma ICSolutions poinformowała, że dostępna jest najnowsza wersja pakietu IT Cube CRM. Z najważniejszych nowości należy wymienić: śledzenie aktywności pracowników, komunikacja z telefonią.

Sodexho Pass wdrożyło CRM

Firma Sodexho Pass - ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi i systemami motywacyjnymi, przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych wprowadziła rozwiązanie update CRM. Zakres wdrożenia obejmuje zarządzanie sprzedażą oraz kampaniami marketingowymi. Partnerem projektu jest firma update CRM S.A.

Nowy moduł systemu emrm

Firma Technodat poszerzyła funkcjonalność swojego autorskiego oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem - emrm o nowy moduł emrm.Tools, który pozwala sprawnie zarządzać zleceniami produkcyjnymi.

Nowa wersja OKAY CRM

Clix Software Sp. z o.o., czołowy polski dostawca oprogramowania CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, wprowadza na rynek nową, udoskonaloną wersję programu OKAY CRM – 1.3 Plus. Wersja 1.3 jest rozbudowana o szeroki wachlarz nowych funkcji ułatwiających oraz zwiększających efektywność pracy.

Nowy oddział OKAY CRM

W Chorzowie został otwarty oddział firmy Clix Software Sp. z o.o., czołowego polskiego dostawcy oprogramowania CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, producenta programu OKAY CRM.


OKAY CRM na MS SQL w HELIKON Meble Biurowe SA

Clix Software Sp. z o.o., firma specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, ogłosiła, iż zakończono proces przejścia na bazę MS SQL u jednego z pierwszych klientów oprogramowania OKAY CRM - HELIKON Meble Biurowe.

DFDS Transport wdraża CRM firmy MORE7

Poznańska firma informatyczna more7 Polska Sp. z o.o. zrealizowała wdrożenie autorskiego systemu CRM7 z firmą DFDS Transport Sp. z o.o. (Grupa DSV). To kolejna duże przedsiębiorstwo z branży logistycznej, które zdecydowała się na współpracę z more7 Polska.

Nowa wersja FORECAST w ISOF

Wraz z nową wersją 7.2 systemu ISOF zostanie wprowadzony zaktualizowany moduł CRM Prognoza Sprzedaży (ang. FORECAST). Pozwala on na prognozowanie, planowanie strategii oraz zarządzanie operacjami sprzedaży. Moduł cechują rozbudowane możliwości wielokryterialnego raportowania.

Udane wdrożenie Comarch w Vivatel Bułgaria

Comarch zakończył wdrożenie własnego systemu Dealer Management System w Vivatel (BTC Mobile), trzecim największym operatorze GSM w Bułgarii. Comarch DMS będzie obsługiwał sprzedaż usług telekomunikacyjnych Vivatel przez sieć dealerów i sklepów własnych operatora. To kolejna implementacja systemu Comarch DMS w sektorze telekomunikacyjnym. Wcześniej rozwiązanie zostało wdrożone w Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz u operatora GSM Bite na Litwie.

Microsoft Dynamics CRM Live

Microsoft, wykorzystując sukces rynkowy systemu Microsoft Dynamics™ CRM 3.0, zaprezentował plan wprowadzenia następnej wersji zestawu produktów Microsoft Dynamics CRM. W jego skład wejdzie nowa oferta oprogramowania udostępnianego w formie usługi, Microsoft Dynamics CRM Live.

BOLIX wdrożył system CRM

BOLIX S.A. – wiodący krajowy producent materiałów budowlanych, specjalizujący się w systemach elewacyjnych – jest pierwszą w Polsce firmą w branży budowlanej, która wdrożyła usadowiony na platformie IFS Applications system CRM. System ten został przygotowany i zastosowany w wersji mobilnej oraz zintegrowany z globalnym systemem pozycjonowania (satelitarnym systemem lokalizacyjnym) GPS.

Ricoh Polska wdraża Insoft CRM

Ricoh Polska rozpoczął wdrożenie systemu Insoft CRM firmy Insoft sp. z o.o. Celem wdrożenia systemu jest uporządkowanie wiedzy o klientach - zarówno potencjalnych jak i aktywnych. Chodzi o wiedzę operacyjną gromadzoną na różnych etapach procesu obsługi klienta i w różnych miejscach firmy.

Okay CRM w komórce

Clix Software , spółka portfelowa funduszu MCI Management SA , wprowadza na rynek nową wersję programu OKAY CRM przeznaczoną do pracy poprzez telefon komórkowy. Nowa wersja programu umożliwia dostęp do danych zgromadzonych za pomocą OKAY CRM poprzez dowolny telefon komórkowy wyposażony w obsługę JAVY MIDP2.0.

Złoty BIT CRM dla BizMind

Sostware MindFirma Software Mind, krakowski dostawca wysokiej jakości rozwiązań informatycznych, poinformowała, że system wspierający strategię CRM - BizMind otrzymał pierwszą nagrodę Złoty BIT CRM podczas konferencji CRM GigaCon.

SAP rozszerza program Safe Passage

SAP ERPSAP AG (NYSE: SAP) poinformował dziś o roszerzeniu programu Safe Passage o alternatywny i oszczędny programie wsparcia oprogramowania Siebel dla tych firm, które są zaniepokojone konsolidacją dostawców oprogramowania. Program wsparcia dla klientów Siebel będzie realizowany przez firmę TomorrowNow, filię SAP America, Inc. TomorrowNow od 2002 roku jest wiodącym zewnętrznym dostawcą usług związanych z obsługą i wsparciem oprogramowania.

more7 Polska rozwija system CRM Bosch Rexroth

Firma Bosch Rexroth korzystając ze współpracy z more7 Polska stworzyła moduł WorkFlow w autorskim systemie CRM PiloT.„Poszukiwaliśmy firmy z dużym doświadczeniem w zakresie projektowania systemów klasy CRM, która pomoże w rozwoju naszego systemu CRM PiloT.

Clix Software: ponad 1 000 sprzedanych licencji OKAY CRM

CRMClix Software Sp. z o.o., czołowy polski dostawca systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, poinformował iż posiada już ponad 1 000 użytkowników systemu OKAY CRM.

Tablica wyników (dashboard) w systemie ISOF

Heuthes ERPFirma HEUTHES opracowała i wprowadziła do systemu ISOF (www.isof.pl) nową funkcję Tablicę Wyników (ang. Dashboard), będącą częścią CRM/DMS. Dzięki nowej funkcji możliwe jest wygenerowanie w dokumencie DMS zestawu wykresów powstałych w oparciu o dane raportowane przez poszczególne moduły systemu.

Nowa generacja systemu CRM już dostępna na rynku

update CRMupdate software AG, wiodący europejski dostawca rozwiązań CRM wprowadził na rynek najnowszą wersję oprogramowania – update.seven. update.seven wykorzystuje elastyczny model procesów i danych oraz gotowe szablony branżowe. Wszystko to zapewnia szybkie dopasowanie rozwiązania do indywidualnych potrzeb klienta, a przez to zwrot z inwestycji w krótkim terminie oraz znaczną elastyczność systemu, również po jego wdrożeniu. Dzięki tym udoskonaleniom update.seven może być szybko i sprawnie dostosowany do zmieniających się potrzeb firmy.

Clix Software, wprowadza na rynek system do profesjonalnej deduplikacji danych

Clix Software CRMClix Software Sp. z o.o., czołowy polski dostawca systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, producent znanego systemu OKAY CRM, wprowadza na rynek nowy produkt – system WIPER, służący do deduplikacji oraz weryfikacji baz danych.

Współpraca Alcatela i Microsoftu

MicrosoftAlcatel i Microsoft zawarły formalne porozumienie o dostarczaniu rozwiązań CRM i contact center na rynku EMEA, Azja/Pacyfik i na terenie Ameryki Łacińskiej. Wspólne rozwiązanie łączy w sobie system Alcatel OmniTouch Contact Center Premium Edition, który został zoptymalizowany do uruchomienia na oprogramowaniu serwerowym Microsoft Server System i jest ściśle zintegrowane z wprowadzonym ostatnio na rynek rozwiązaniem do zarządzania kontaktami z klientami - Microsoft Dynamics CRM 3.0.

System Polaris aplikacją roku 2006 Microsoft

Polaris CRMSystem POLARIS opracowany przez firmę DS Software, producenta oprogramowania do zarządzania informacją w małych i średnich przedsiębiorstwach, otrzymał nagrodę w konkursie Microsoft - Aplikacja Roku 2006. Oprócz tego został wyróżniony jako najlepsze rozwiązanie wspomagające pracę przedsiębiorstwa. W konkursie wystartowały 83 aplikacje. Nagrody zostały rozdane wczoraj, podczas oficjalnej gali.

System ITCube w kolejnej spółce

ITCube CRMNa początku marca zakończyło się wdrożenie systemu ITCube CRM w poznańskiej firmie Romwit Ppolska. Pakiet wraz z odpowiednimi modyfikacjami umożliwił realizację procesów biznesowych związanych m.in. z ewidencjonowaniem danych dotyczących kontrahentów oraz historii kontaktów z nimi.

Novitus usprawnia obsługę kluczowych klientów dzięki mySAP CRM

BCCW firmie Novitus zakończyło się wdrożenie sklepu internetowego (Internet Sales Application - ISA) w systemie SAP. Wdrożony element mySAP CRM usprawni zarządzanie procesem sprzedaży do dystrybutorów. Zrealizowany przez BCC projekt, jeden z pierwszych w Polsce z tego zakresu, trwał 4 miesiące.

Lumena z update CRM

W lutym b.r. Lumena s-ka z o.o. podpisała umowę partnerską z update CRM S.A., jednym z czołowych europejskich dostawców systemów typu CRM. Lumena oferować będzie swoim Klientom rozwiązanie firmy update CRM - system update.seven.

Tablica Wyników (Dashboard) w systemie ISOF

Heuthes CRMFirma HEUTHES opracowała i wprowadziła do systemu ISOF nową funkcję Tablicy Wyników (ang. Dashboard), będącą częścią CRM/DMS. Dzięki nowej funkcji możliwe jest wygenerowanie na pulpicie systemu ISOF lub w dokumencie DMS zestawu wykresów powstałych w oparciu o dane raportowane przez poszczególne moduły systemu.

OKAY CRM w sieci dystrybucji OPTIMUS SA

Clix CRMClix Software Sp. z o.o., czołowy polski dostawca systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, producent znanego systemu OKAY CRM, rozpoczyna współpracę z OPTIMUS SA. W ramach podpisanej umowy OPTIMUS SA staje się dystrybutorem programu OKAY CRM.

Matrix.pl wspiera obsługę klientów biznesowych Plus GSM

Matrix.pl, dostawca rozwiązań informatycznych dla instytucji i przedsiębiorstw z sektora korporacyjnego, zakończył wdrożenie nowej wersji aplikacji do obsługi klientów biznesowych sieci Plus GSM w Polkomtel S.A. System Asystent umożliwia klientom sieci komórkowej m.in. samoobsługowe zarządzanie własnym kontem, składanie zamówień, generowanie raportów billingowych czy zlecanie usług serwisowych, a operacje na koncie klienta dokonują się w czasie rzeczywistym. To pierwszy tego typu system wdrożony na polskim rynku telekomunikacyjnym, nowatorski także w skali europejskiej.

SAP wprowadza rozwiązanie SAP® CRM On-Demand – CRM na żądanie.

SAP ERP CRMFirma SAP AG (NYSE: SAP), dbając o dostarczanie rozwiązań, które będą spełniały teraźniejsze i przyszłe potrzeby dużych firm, ogłosiła rozszerzenie zastosowań mySAP CRM (mySAP Customer Relationship Management), wiodącego rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami, o system CRM dostępny na żądanie – SAP CRM On-Demand. Rozwiązanie SAP® CRM On-Demand zaprojektowano dla dużych i średnich firm i organizacji w celu zarządzania sprzedażą, serwisem i marketingiem przez Internet, za pomocą prostej w obsłudze aplikacji. Oprogramowanie to jest oferowane w ramach modelu licencjonowania opartego na subskrypcji.

Oracle staje się liderem na rynku systemów CRM

Oracle CRMKorporacja Oracle ogłosiła zakończenie procesu łączenia z firmą Siebel Systems, Inc. został całkowicie zakończony. „Oracle staje się od dzisiaj niekwestionowanym liderem na rynku oprogramowania do zarządzania kontaktami z klientem CRM” – powiedział Dyrektor Generalny Oracle, Larry Ellison. „Dzięki naszemu zaangażowaniu w ciągłe doskonalenie nowoczesnych aplikacji i systemów warstwy pośredniej opartych na standardach, wysunęliśmy się na czołowe miejsce w dziedzinie oprogramowania dla biznesu i usług outsourcingowych. Połączenie z firmą Siebel wydatnie przyspiesza ten proces”.

100 firm używa ITCube CRM

ICsoultions CRMICsolutions, dostawca internetowych rozwiązań biznesowych, oraz producent kompleksowego systemu do zarządzania relacjami z klientami ITCube CRM, zaliczył rok 2005 do bardzo udanych. Ponad dwukrotnie wzrosła ilość sprzedanych systemów - już przeszło 100 przedsiębiorstw zdecydowało się na wdrożenie autorskiego rozwiązania CRM, który usprawnia zarządzanie kontaktami z klientami, zwiększa ich lojalność, usprawnia planowanie i prowadzenie działań sprzedażowych oraz marketingowych.

Nowa wersja oprogramowania recentCRM 3.5!

Connect Distribution
Firma Connect Distribution wprowadza do sprzedaży nową wersję oprogramowania do zarządzania kontaktami z klientami - recentCRM v. 3.5.

{MosModule module=EXACT_LICZNIK_KATALOG}
Exact wspomaga procesy biznesowe w firmie Plannja

{MosModule module=EXACT_LICZNIK_LOGO}
Firma Plannja Sp. z o.o. podjęła decyzję o wdrożeniu zintegrowanego systemu Exact Globe 2003 Enterprise wspierającego zarządzanie. Wdrożenie obejmie niemal wszystkie procesy biznesowe, a w przyszłości zostanie rozszerzone o rozwiązanie Exact e-Synergy.

Work Serwis – apetyt na Lotus Notes

Macrosoft ERP CRMMacroSoft Wrocław zrealizował w Grupie Work Serwis kontrakt wart 0,5 miliona pln. Wdrożenie objęło wszystkie spółki wchodzące w skład Grupy. Wdrożenie rozwiązania Lotus Notes pozwoli na szybki rozwój sieci oddziałów Grupy. W ramach kontraktu MacroSoft Wrocław dostarczył pełną platformę sprzętowo systemową.

Wdrożenie systemu MBS CRM

BizTech Konsulting SA zakończył wdrażanie systemu Microsoft Business Solutions CRM na potrzeby działu handlowego portalu Onet.pl.BizTech dostarczył 60 licencji MBS CRM, z których będą korzystali pracownicy działu handlowego, marketingu oraz kierownictwa w regionalnych biurach największego polskiego portalu, zarówno w centrali, jak i oddziałach regionalnych. Jest to, jak dotąd, największe wdrożenie systemu MBS CRM w Polsce, poza siecią partnerów handlowych Microsoftu.

FreeCRM od more7

more7 CRMPoznańska firma more7 Polska udostępnia bezpłatnie specjalnie przygotowaną aplikację FreeCRM dla każdego. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.more7.pl i wypełnić załączoną ankietę, aby pobrać całkowicie za darmo FreeCRM wraz z instrukcją instalacji i podręcznikiem użytkownika.

Raport PMR: polski rynek CRM poniżej oczekiwań

Według najnowszego raportu firmy badawczej PMR, polski rynek CRM rozwija się powoli, a jego perspektywy wzrostu są słabe. Dzieje się tak mimo nadziei wiązanych w ostatnich latach z tym sektorem przez dostawców oprogramowania wspomagającego zarządzanie. Używane w Polsce pakiety CRM to zazwyczaj proste, mało rozbudowane rozwiązania.

Back to top